ENKA Systems’dan Küresel Ekipman Yönetim Sistemi: “EGEM”

10 Temmuz 2018 Salı - 17:45
Kategori: CPT

PAYLAŞ

ENKA Systems’dan Küresel Ekipman Yönetim Sistemi: “EGEM”
ENKA Systems’dan Küresel Ekipman Yönetim Sistemi: “EGEM”

ENKA Systems, aynı anda farklı lokasyonlarda projeler yürüten şirketleri, tüm makine-ekipman parkurunun kontrol altında tutulabilmesini ve ekipman verimliliğinin artırılmasını sağlayan bulut tabanlı EGEM (Küresel Ekipman Yönetim Sistemi) ile buluşturuyor

Büyük ölçekli ve küresel düzeyde operasyonlar yürüten şirketlerin yazılım ihtiyaçlarını karşılayan ENKA Systems, büyük ekipman havuzuna sahip, aynı anda farklı lokasyonlarda projeler yürüten şirketleri, çok geniş özellikler ile tasarladığı bulut tabanlı makine-ekipman yönetim sistemi EGEM (Global Equipment Managament System) ile buluşturuyor. Büyük makine-ekipman parkurlarını yönetmek üzere özel olarak tasarlanan EGEM, web tabanlı altyapısıyla ve çoklu dil seçeneğiyle tüm makine-ekipman parkurlarının tek bir platformdan ve “mobil” olarak yönetilmesine olanak sağlıyor. EGEM, operasyonların ekipman maliyetlerini düşürüyor, ömrünü uzatıyor, yakıt sarfiyatının kontrol altına alınmasını sağlıyor, mevcut hizmetlerin kesintiye uğramasını engelliyor, çalışanların güvenliğini sağlıyor ve müşteri memnuniyetini artırıyor. Bulut tabanlı olarak www.egemcloud.com üzerinden kullanılabilen EGEM, herhangi bir ilk kurulum, yazılım lisansı veya sunucu yatırımı gerektirmeden, şirketlerin kullanımına hazır hale geliyor. EGEM Cloud hizmeti ilk ay tüm kullanıcılara denemeleri ve programı değerlendirmeleri amacıyla ücretsiz olarak sunuluyor. İlk ay sonunda kullancılar hizmetten memnun kalmazsa herhangi bir ücret ödemeden kullanımlarını sonlandırabiliyor. EGEM Cloud hizmetini kullanmak isteyen şirketler ise kullanıcı başı aylık ücret ödeyerek sistemi kullanmaya devam edebiliyor. Zengin rapor menüsüyle tüm makine-ekipman parkurunun kontrol altında tutulabilmesini, zaman, para ve iş kaybını azaltarak ekipman verimliliğinin artırılmasını sağlayan EGEM’in gösterge panelinden; gecikmiş önleyici bakımlar, onay bekleyen ekipman transferleri, yaklaşan muayeneler gibi kritik ve özet veriler görüntülenip, özelleştirilmiş grafiklerle operasyonlar takip edilebiliyor.

Tek bir platformdan kolay yönetim

EGEM ile ekipmanın ömrü boyunca gerçekleşen yakıt dolumları, proje, tarih, istasyon gibi kayıtlarla raporlanabiliyor, aylık, günlük ve haftalık yakıt tüketim analizleri yapılabiliyor. Yakıt sarfiyatının kontrol altına alınması sağlanarak, ön görülen tüketim değerlerini aşan ekipmanları tespit edebiliyor. EGEM, ekipmanın sabit kıymet değerine göre aylık amortisman hesabı yaparak, km ve saat bazlı maliyet bilgilere ulaşabilmesine olanak sağlıyor. Maliyet menüsünden ekipman üzerinde oluşmuş yakıt, işçilik, bakım, sabit kıymet gibi masrafları listelenerek, maliyet kategorisi ve proje bazlı filtreleme imkanı da sunuyor. EGEM ayrıca, ekipmanlara ait periyodik bakımları belirleyerek, iş emirlerini kayıt altında tutuyor ve yaklaşan bakımları hatırlatıyor. EGEM ekipman zaman çizelgesi menüsüyle ekipman puantajlarının kaydedilmesini de sağlıyor. Böylelikle makinelerin hangi tarihlerde ve saat aralıklarında, hangi operatör tarafından, hangi aktiveyi gerçekleştirmek üzere kullanıldığından haberdar olunuyor. EGEM ile ilgili açıklamada bulunan ENKA Systems Genel Müdürü Kenan Kılıçtepe: “EGEM dünya üzerine dağılmış, büyük ekipman havuzları ile projeler gerçekleştiren şirketler için özel geliştirilmiş bir yazılım. Büyük ölçekli ve küresel düzeyde operasyonlar yürüten şirketlerin ihtiyaç duyduğu detaylı ekipman verisi, ekipmanların bakım onarım süreçlerinin ve evraklarının standardize edilmesi gibi somut katkılar sağlıyor. Gerek yetenekleri, gerekse de teknolojik alt yapısı bakımından, muadillerinden çok daha ileri bir ürünü piyasaya sunduk ve bu konuda bir açığı kapattık. EGEM’in kısa sürede, başta inşaat sektörü olmak üzere, dünya çapında kullanılan bir yazılım olmasını öngörüyoruz” dedi.

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap

İLGİLİ HABERLER