İnşaat ve iş makineleri sektöründe yaşanan gelişmeleri, 27 yıldır hiç ara vermeden okuyucularına aktaran Makina Market, hala ilk sayıdaki heyecanı ile yayın hayatını sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

HUDDIG, DÜNYANIN İLK HİBRİT KAZICI YÜKLEYİCİSİNİ PİYASAYA SÜRDÜ

İSVEÇ MERKEZLİ HUDDIG, DÜNYANIN İLK HİBRİT KAZICI YÜKLEYİCİSİ ÖZELLİĞİNE SAHİP OLAN TİGON’UN TESTLERİNİ TAMAMLADI VE İLK MAKİNE TESLİMATINI GERÇEKLEŞTİRDİ. HUDDIG, TİGON’UN DİZEL MUADİLİNDEN %30 DAHA FAZLA GÜCE SAHİP OLDUĞUNU VE TAMAMEN ELEKTRİKLE VEYA HVO 100 DİZEL İLE FOSİLSİZ OLARAK ÇALIŞABİLECEĞİNİ SÖYLÜYOR.

 

İsveçli inşaat ekipmanı üreticisi Huddig, Tigon hibrit teknolojisini ilk olarak 2015 yılında duyurmuş ve dizel motorun üç EMG’ye (elektrik motoru jeneratörleri) nasıl güç verdiğini açıklamıştı. EMG’ler daha sonra makinenin hidroliğini çalıştıran pompalara güç sağlıyor ve ayrıca bir lityum pili de şarj edebiliyor. Belirli işlemler için, EMG’ler ve pil birlikte dizel motorun gücünü tamamlayabiliyor.

 

 

AZALTILMIŞ EMİSYON

 

Huddig Ürün Geliştirme Müdürü Daniel Åkerström: “Tigon Teknolojisi, dünya standartlarında bileşen tedarikçileri ile yakın işbirliği içinde birkaç yıllık geliştirmenin sonucudur. Tigon teknolojisini benzersiz kılan, ayrı bileşenler değil, onları bir araya getirme ve yönetim sistemimiz aracılığıyla kontrol etme şeklimizdir” dedi. Huddig Pazarlama ve Satış Müdürü Daniel Myrgren, Tigon, inşaat endüstrisinde çeşitli şekillerde devrim yaratacak. Doğal olarak, azaltılmış emisyonlar, aynı zamanda elektrik gücünün sağladığı yeni fırsatlar ve kullanım alanları aracılığıyla, Gelecekte inşaat makineleriyle çalışmanın yeni yollarını kesinlikle göreceğiz” ifadelerini kullandı.

 

 

SESSİZ ÇALIŞMA VE KOLAY ŞARJ

 

Yeni yükleyicinin ilk sahibi Jonas Löfskog ise “Tigon’un büyüleyici olan şeyi sadece çevresel yönü değil, aynı zamanda makinenin performansıdır. Hem daha güçlü hem daha esnektir, aynı zamanda sessizce koşabilir. Huddig Tigon, hem benim hem de makinenin etrafında çalışanlar için çalışma ortamını iyileştiriyor. Örneğin, makine daha sessiz olduğu için birbirimizi daha iyi duyuyoruz. Şarj etmek de son derece basit. Temel olarak tüm şantiyelerde bulunan sıradan bir 3 fazlı CEE konektörü, 16A veya 32A yeterlidir.”

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

KEMROC EK SERİSİ TRENCHERLAR

SONRAKİ HABER

TÜRKİYE İMSAD DIŞ TİCARET ENDEKSİ SONUÇLARI AÇIKLANDI

BENZER HABERLER
Total
0
Share