Dünya genelinde iş makinesi satışı yapan Çin merkezli üretici Zoomlion, hizmet stratejisini yükselterek ve daha iyi uyguladığını müşterilerine tanıtmak için Türkiye’de ve tüm dünyada Global Servis Turu’nu başlattı. 3 ay sürecek olan etkinlik, tüm Türkiye genelinde 100’ün üzerinde müşteriyi kapsarken 500’den fazla ekipmanın denetlenmesi planlanıyor.
1 Ağustos’ta Zoomlion Türkiye İstanbul Merkez ofisinde Zoomlion Global Service Tour 2023’ün resmi lansman töreni düzenlendi. 3 ay sürecek olan etkinlik, tüm Türkiye genelinde 100’ün üzerinde müşteriyi kapsarken 500’den fazla ekipmanın denetlenmesi planlanıyor. 50’den fazla katılımcının yer aldığı Zoomlion’un başlattığı Global Servis Turu, 100’ün üzerinde şirketi kapsarken Türkiye’nin de servis turunun önemli bir istasyonu olduğu belirtildi. Markanın etkinlik ekibi, yerli ve yabancı deneyimli servis mühendisleri ve iş ortaklarından oluşuyor. Bu amaçla Zoomlion Türkiye, müşteri deneyimini artıran üstün hizmet anlayışıyla çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor.

Kapsamlı hedefleri ile üstün hizmet kalitesi
Etkinlik hakkında detayları paylaşan Zoomlion Türkiye Servis Koordinatörü Harun Altun; “Etkinlik ekibimiz yerli ve yabancı deneyimli servis mühendislerimiz, yerli teknik uzmanlar ve Türk iş ortaklarımızdan oluşturuyor. Düzenlediğimiz etkinliğin 6 ana hedefi bulunuyor: Kilit müşterileri ziyaret etmek, müşteri görüş ve önerilerini dinlemek, potansiyel müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak, çalışma ortamlarını ve ürün kullanım koşullarını yerinde gözlemlemek; ekipmanlarımız için ücretsiz güvenlik muayeneleri ve bakım hizmetleri sağlamak, hedefe yönelik çözümler üretmek ve yedek parça konusunda ön hazırlık yaparak ile oluşabilecek sorunlar için tehlikeleri ortadan kaldırmak ve daha hızlı servis çözümleri sunabilmek; son kullanıcıların üründen beklentilerini araştırarak ve müşteri bilgilerini güncelleyerek yıllık satış hedeflerine ulaşılmamıza katkı sağlamak; operatörlere bakım ve ürün kullanımı konusunda yerinde eğitim vermek, şirketimizin ürünlerini daha iyi anlamalarını sağlamak; yerel servis ekibine sistematik teorik ve pratik eğitim verilmesi; müşteri sadakatini artırmak için Türkiye’deki hizmet yardım hatlarımızı ve diğer multimedya iletişim kanallarımızı tanıtmak” ifadelerini kullandı.

“Müşterilerimize verdiğimiz sözü, eylemlerimizle yerine getirmeyi taahhüt ediyoruz”
Global Servis Turu’muzun amacının Zoomlion’ın üstün hizmet anlayışını sürdürerek, her zaman müşterilerinin yanında olduğunu kanıtlamak olduğuna vurgu yapan Zoomlion Türkiye Kıdemli Pazarlama Uzmanı Melek Çiloğlu, “Zoomlion Türkiye olarak müşterilerimizin taleplerine uygun satış sonrası hizmetlerimizi aktif olarak yürütüyor, deneyimli teknik personelimiz ile karşılaşılan zorlukların üstesinden gelerek, çözüm odaklı hizmet veriyoruz. Müşterilerimizin bize olan güvenini sağlamlaştırmak için verdiğimiz sözü pratik eylemlerle yerine getirmeyi taahhüt ediyoruz” dedi.
