İnşaat ve iş makineleri sektöründe yaşanan gelişmeleri, 27 yıldır hiç ara vermeden okuyucularına aktaran Makina Market, hala ilk sayıdaki heyecanı ile yayın hayatını sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Türk doğal taşları dünya sahnesinde

Türk doğal taşı, bu yıl Singapur’da düzenlenen dünyanın önde gelen mimarlık festivali ‘World Architecture Festival ‘de (WAF) yer aldı. İstanbul Maden İhracatçıları Birliği (İMİB), Ege İhracatçılar Birliği (EİB) ve Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği ‘nin (BAİB) dahil olduğu proje kapsamında WAF ile imzalanan sponsorluk çerçevesinde Türk doğal taşlarının dünya sahnesinde yer alması sağlandı.

Singapur’da düzenlenen etkinliğe Türkiye Cumhuriyeti Singapur Büyükelçisi Mehmet Burçin Gönenli de katıldı. Taşın Ana Vatanı projesi kapsamında Turkish Stones markasıyla WAF ’a sponsor olduklarını ifade eden İMİB Yönetim Kurulu Başkanı Eyüp Batal, “Turkish Stones markasını dünyada hak ettiği noktaya çıkarmak için 3 birlik bir araya geldik. Türk doğal taşlarını mimarlık dünyasının zirvesindeki katılımcılarla buluşturduk. Ayrıca, festivalin yarışma bölümünde Taşın En İyi Kullanımı kategorisi de düzenlendi. WAF, gelecek yıl Miami’de devam edecek. Biz yine orada olacağız. Turkish Stones’un uzun vadeli hedefleri arasında da, bu prestijli etkinliği Türkiye’de düzenlenmek bulunuyor” ifadelerini kullandı.

İMİB Başkanı Eyüp BATAL – Singapur Büyükelçisi Mehmet Burçin GÖNENLİ

 Organizasyonda önemli isimler yer aldı

Organizasyona Türkiye Cumhuriyeti Singapur Büyükelçisi Mehmet Burçin Gönenli, İMİB Yönetim Kurulu Başkanı Eyüp Batal, İMİB Yönetim Kurulu Üyesi Funda Bekişoğlu, İMİB TİM Delegesi Orçun Kocaman, Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Efe Nalbantoğlu, Ege Maden İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Şen, BAİB Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Tekin katıldı.

Armağan VURDU – Efe NALBANTOĞLU – Funda BEKİŞOĞLU – Eyüp BATAL – Mehmet ŞEN – Ahmet TEKİN

Türk doğal taşını küresel bir marka haline getirmeyi hedefliyoruz”

Türk doğal taşını küresel bir marka haline getirmeyi hedeflediğini dile getiren Eyüp Batal, “Proje kapsamında, Turkish Stones markasının bilinirliğini ve ihracattaki payını artırmayı amaçlıyoruz. Türk firmaların dünya pazarındaki önemli karar vericilerle buluşması en önemli amaçlarımız arasında yer alıyor” diyor. Projenin adının Taşın Ana Vatanı olduğunu söyleyen Eyüp Batal, “Projeye bu ismi verdik çünkü, üzerinde yaşadığımız bu topraklar doğal taş tarihinin başladığı topraklar. Biz de bu tarihten alınan gücü Türk doğal taşının tanıtılması çalışmalarında kullanmak istiyoruz ve bu konuda çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu. Türkiye’deki doğal taş üretiminin günümüz teknolojilerine uygun, dünya standartlarının üzerinde olduğunu vurgu yapan Eyüp Batal, Türkiye’de çok kaliteli bir üretim gerçekleştirildiğini, gelen talepleri karşılayabilecek kapasiteye sahip olduğunu kaydetti. Batal, bu zenginliğin dünyada daha iyi bilinmesi için çalışmalara devam edildiğine dikkat çekti.

Dijital ve basılı projeler ile tüm dünyaya seslenilecek

Dört yıl sürecek entegre pazarlama faaliyetleri kapsamında; tanıtım filmleri, belgeseller, dijital video içerikleri ve basılı tanıtım materyalleri kullanılacak. Proje ile ABD, İtalya, İngiltere, Suudi Arabistan, Çin, Rusya ve Fransa gibi ülkelere yoğunlaşılacak. Proje için Turquality komitesi kurulurken, komitenin başkanlığını da İMİB Yönetim Kurulu Üyesi Funda Bekişoğlu üstlendi. Ayrıca, Türkiye’nin önde gelen mimarlarından oluşan danışma kurulu da, projenin geleceğine yön veriyor. Proje ile yurt dışı etkinliklere katılmanın yanı sıra Türkiye’deki mimar, tasarımcı ve sanatçılarla da ortak projeler üreterek dünyaya seslenmek hedefleniyor.

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

XCMG Başkanı Bay Yang Dongsheng değişen Çin pazarını değerlendirdi

SONRAKİ HABER

Özka Lastik IND-80 ile kazıcı yükleyici modellerinde verimliliği artırıyor

BENZER HABERLER
Total
0
Share