İnşaat ve iş makineleri sektöründe yaşanan gelişmeleri, 27 yıldır hiç ara vermeden okuyucularına aktaran Makina Market, hala ilk sayıdaki heyecanı ile yayın hayatını sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Zamanında bakım ve orijinal yedek parça kullanımı, makinenin ömrünü uzatıyor

Projelerin kilit oyuncuları iş makinelerinin süreç içerisindeki performansları, iş yükünü hafifletebileceği gibi işin aksamasına da sebep olabiliyor. Bu durumun kontrol altına alınabilmesi ve işlerin kusursuz şekilde tamamlanması için, iş makinelerinin periyodik bakımlarının ve yedek parça değişimlerinin titizlikle yapılması gerekiyor. Bu hususlara dikkat edilmesi gerektiğinin bilincinde olan iş makinesi sahipleri, bazen kullanım ömürleri sona eren bazen de hasar aldıkları için değiştirilmesi gereken yedek parçaları vaktinde ve olması gerektiği şekilde temin ediyor. Yedek parça değişimlerinin makinenin performansını, güvenliğini ve konforunu olumsuz yönde etkilememesi gerekirken; parçanın fiyatının değil kalitesinin ve makineye uygunluğunun ön plana çıkması gerekiyor. Bu doğrultuda işletme sahiplerinin, çalışma sahalarında faaliyetlerinin aksamaması için iş makinelerinin servis ve yedek parça ihtiyacını zamanında karşılaması gerekiyor. Bu süreç için birçok marka kendi alanında en iyi hizmeti sunarak müşteri mağduriyetinin önüne geçmek için SSH (Satış Sonrası Servis Hizmeti) alanında iyileştirme ve geliştirmeler yapmaya devam ediyor. Bu noktada müşterilere ihtiyaçlarına uygun çözümler üreten firmaları sizler için araştırdık ve ‘yedek parça’ dosyası oluşturduk. Projelerinizdeki çözüm ortağınız iş makineleriniz için alternatifler sunan birbirinden farklı markalar ve sundukları yedek parçalar haberimizin devamında sizleri bekliyor.

Boom 360 ile adım adım kolay yedek parça siparişi!

Borusan Cat’in hızlı işlem ve iletişim platformu Boom 360, “Yedek Parça Satın Alma” modülü sayesinde kullanıcılarına stok durumunu görüntüleme, sipariş oluşturma ve adrese teslim olmak üzere tüm satın alma süreçlerinde büyük kolaylık sağlıyor.

Borusan Cat’in mobil uygulaması Boom 360; ekipmanlarım, servis, finansal bilgilerim ve tekliflerim modüllerinin yanında ‘yedek parça satın alma’ modülüyle de müşterilerine ayrıcalıklı hizmet sunuyor. Boom 360 uygulamasında bulunan ‘boom shop’ adlı alışveriş platformuna giren kullanıcılar, yedek parça satın al modülünü seçtikten sonra karşılarına çıkan ‘sorgula’ butonuna tıklayarak, ihtiyaç duydukları yedek parçanın yurt içi veya yurt dışı stok durumunu görüntüleyebiliyor. Yedek parça fiyatlarını kolaylıkla görüntüleyebilen kullanıcılar, diledikleri takdirde sipariş oluşturabiliyor. Siparişi onaylamadan önce ekrana gelen ‘detaya git’ butonu, kullanıcılara parçanın hangi modellere uyum sağlayabildiğini, iade prosedürünü ve parça hakkında bilinmesi gereken detayları sunuyor. Daima müşteri konforunu düşünen Borusan Cat, Boom 360 uygulamasında bulunan, ‘satış ofisinden teslim’ veya ‘adrese teslim seçenekleri’ ile de müşterilerinin rahatlığını ön planda tuttuğunu gösteriyor. Tercihini yapan kullanıcılar, isteklerini tamamladıktan sonra sipariş oluşturabiliyor.

Boom 360 kullanıcılarına özel teklifler

Borusan Cat, müşterilerine birkaç adımda yedek parça sunmakla kalmayıp bir de kişiye özel tekliflerle farkını ortaya koyuyor. Boom 360’a üye olan kullanıcılar anında kendilerine özel kampanyalardan faydalanabiliyor. Kişiye özel teklifler sunulan uygulamada yapılan her işlemde ‘boom coin’ kazanan kullanıcılar, boom coin’lerin karşılığında hediye portalında yer alan hediyeler arasında seçim yapabiliyor.

Boom360 ile 5 adımda kolayca yedek parça siparişi verebilirsiniz;

1.Adım: Boom360 Hesabınıza giriş yapın.

Hesabınız yoksa kaydol butonundan hemen hesap oluşturabilirsiniz.

2.Adım: Parça Satın Al seçeneği ile BoomShop’a giriş yapın.

3.Adım: BoomShop ana sayfasında yer alan arama ihtiyacınız olan parça numarası ya da adını yazarak sepetinize ekleyeceğiniz yedek parçaları seçin.

4.Adım: Boom360’a özel kampanyalarımızdan yararlanmak için sizinle paylaşılan Promosyon Kodu’nu girin.

5.Adım: Kredi kartı ile mobil ödeme yapmak için kredi kartı bilgilerinizi girerek, siparişinizi güvenle tamamlayın.

Bu bir advertorial çalışmadır.

Epiroc Türkiye, mobil servis araçları ile müşterilerinin yanı başında!

Zaman ve mekân farkı olmaksızın müşterilerinin yanında olan Epiroc Türkiye Yedek Parça ve Servis Bölümü, müşterilerine sunduğu hizmetlere bir yenisini daha ekledi.

İşimizin doğası gereği müşterilerimizin makinelerinin çalıştıkları alanlar, şehirlerden uzak ve kısıtlı imkanlara sahip bölgeler arasında yer alıyor. Müşterilerimizin ihtiyaç duydukları her an makine ve delici tabancalarını bakım ve onarımları için Epiroc yetkili servislerine göndermeleri, makinenin bulunduğu yere ulaşan Epiroc servis teknisyeninin de o şartlar altında sağlıklı çözümler bularak çalışması zaman zaman imkânsız olabiliyor.

İçerisinde delici tabanca bakım, onarım ve revizyonlarının yapılabilmesi için ihtiyaç duyulan el aletleri, kompresör, jeneratör, yıkama ünitesi, delici tabanca revizyon sehpası ve birçok diğer ünitenin bulunduğu mobil servis aracı ile müşterilerimizin başta delici tabanca bakım, onarım ve revizyonları olmak üzere diğer birçok ihtiyacına yerinde çözüm buluyoruz. Geliştirdiğimiz bu yeni hizmet sayesinde özellikle delici tabanca bakım ve onarımlarını müşteri sahasında, hızlı bir şekilde yapıyor; müşterilerimize zaman, üretim ve para kazandırmakla beraber verimlilik sağlıyoruz. Aynı zamanda mobil servis aracı teknisyenlerimizin daha temiz, daha güvenli ortamlarda ve uygun şartlarda çalışmalarına fırsat sunuyoruz.

Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda bulunduran yedek parça ve servis bölümümüzün bu yeni hizmeti, kaya delici makinaların en önemli parçası olarak görev yapan kaya delici tabancalara Epiroc tarafından artan oranda hizmet verilmesini sağlayarak hızlı bir yatırım geri dönüşüm süreci başlattı.

Bu bir advertorial çalışmadır.

Komatsu, satış sonrası hizmetleriyle müşterilerinin daima yanında!

Komatsu, satış sonrasında kesintisiz destek anlayışı ve yenilikçi hizmet modelleriyle müşterilerinin yanında olmaya devam ediyor. Komatsu özellikle satış sonrası hizmetleri kapsamında, müşterilerine kesintisiz destek vermek amacıyla sektörde sunduğu özel çözümlerle birçok ilke imza attı.

Temsa İş Makinaları distribütörlüğünde Türkiye pazarında önemli satış hacimlerine ulaşan Komatsu, satış sonrası ve yedek parça hizmetleriyle de müşterilerine en iyi çözümü sunmaya devam ediyor. Makina Market olarak Komatsu Satış Sonrası Hizmetler Ülke Müdürü İsmail Öner’le bir araya gelerek müşterilere sundukları hizmetleri ve gelecek iş modelleri hakkında konuştuk.

“Birçok müşterimizin çözüm ortağı olduk”

Komatsu Türkiye’nin öncelik olarak her zaman müşteri ihtiyaç ve taleplerini anlamak olduğunu belirten Komatsu Satış Sonrası Hizmetler Ülke Müdürü İsmail Öner, “Bu ihtiyaçlara yönelik hızlı, kesintisiz ve özel çözümler sunuyoruz. Bu hizmet anlayışıyla farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok müşterimizin çözüm ortağı olduk. Özellikle sektörde yepyeni bir hizmet anlayışıyla sunduğumuz “Kompetan” Komatsu sahiplerine finansal kaynaklarını daha verimli kullanabilmesine olanak sağlarken, iş makinelerinin bakım ve servisleri yetkili servislerimiz tarafından yapıldığı için iş yüklerini hafiflettik. Müşterilerimiz bakım masraflarını bu hizmetle azaltırken, makinelerinin iş çıkarma kapasitelerini de artırdılar. Müşterilerimiz bu hizmet kapsamında ihtiyaç duydukları konularda Müşteri Destek Merkezi’nden kesintisiz destek alabiliyorlar. Komtrax verileriyle hazırladığımız detaylı raporlar ise müşterilerimizin ileriye yönelik hazırladıkları iş planlarında daha sağlıklı karar alınmasına yardımcı oluyor. Müşterilerimizin Kompetan’dan duydukları memnuniyeti bilmek bizleri mutlu ediyor. Önümüzdeki yıllarda yeni hizmet modellerimizi de müşterilerimize sunmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

İsmail ÖNER-Komatsu Satış Sonrası Hizmetler Ülke Müdürü

Müşterilerimizin ihtiyaç duydukları anda yanındayız

Temsil ettikleri markanın satış sonrası hizmetlerinde en iyi desteği sunmak için ekip olarak titizlikle çalıştıklarından bahseden İsmail Öner, “Komatsu Türkiye satış sonrası hizmetleri olarak iş makinesi kullanıcılarının işlerinde zamanının ne kadar kıymetli olduğunu biliyor ve buna göre teknik ekiplerimizi organize ediyoruz. Kullanıcıların çalışma sahalarında yaşayabilecekleri zorluklara bağlı farklı senaryolar oluşturup proaktif yaklaşımlarımızı bu kapsamda şekillendiriyoruz. Mobil servis ve destek ekiplerimiz Türkiye genelinde 30’u aşkın yetkili servis ağı ve toplam 150 mobil servis aracıyla müşterilerimizin çalışma sahalarında gerekli teknik desteği sunuyoruz” dedi.

Satış sonrasında avantajlı kampanyalarımız devam edecek

İsmail Öner, sundukları yenilikçi hizmetler ile müşterilerinin bakım ve onarım masraflarını azaltmak amacıyla avantajlı kampanyalara devam ettiklerini söyledi ve konuşmasını sürdürdü: “Alanında uzman teknik ekibimiz ve orijinal yedek parça kullanımıyla yürütülen kampanyalarımız müşterilerimizin finansal yükünü azaltırken makinalarının verimini zirveye taşıyor. Makinelerin performansında önemli rol oynayan yedek parça ve yağ, antifiriz gibi diğer sarfiyat malzemelerinin kesinlikle orijinal ve kaliteli olması gerekiyor. Müşterilerimize sunduğumuz avantajlı kampanyalarla her bir Komatsu kullanıcısına profesyonel hizmet vermeyi hedefliyoruz. Motor ve Pompa, revizyonu, zincir, tırnak ve antifriz kampanyalarımızı başlıca örnek gösterebiliriz.”

Ücretsiz makine kontrolü ile olası problemlere geçit yok

Komatsu’nun satış sonrası hizmetlerinde müşterilerine önemli bir hizmet olan Makine Kontrolünü de sunduklarını ifade eden Öner, “Bu hizmeti kullanıcılarımızın iş sahalarında Komatsu iş makinelerini alanında uzman PSSR’larımız yerinde inceleyerek makinelerin performans raporlarını çıkartarak işletme sahiplerine sunuyor. Bu hizmet tamamıyla Komatsu müşterilerine ücretsiz olarak sunuluyor. İşletmeler çalışan makinelerin performansını bu sayede daha yakından takip edip, daha verimli iş akış planını çıkartabiliyor” dedi.

Operatörlerimizin her zaman yanındayız

İş makinelerinde en fazla mesai harcayan operatörler oluyor. Çalışma sahalarında iş planlarına bağlı olarak son kullanıcı olan operatörlerin zamanla yarıştığını ve kabin içinde ihtiyaç duydukları konuları çok iyi bildiklerine dikkat çeken Öner, “Tüm Komatsu modellerimiz operatör güvenliğini merkezine aldığından dolayı operatör kabinleri ROPS-FOPS standartlarında sunuluyor. Bu kısım makinelerin standartlarıyla sunulan bir durum oluyor. Hizmet tarafında ise hem verimlilik hem de konfor konularında operatörlerimize faydalı olacak ipuçlarını derleyerek onlara teslimattan sonra eğitimler veriyoruz. Böylece operatör bir yandan kullanacağı makineyi teknik ve donanım anlamında tanırken, hangi uygulamalarda nasıl çalışması gerektiğine dair bilgi sahibi oluyor. Ayrıca müşterilerimizin talepleri doğrultusunda gelebilecek özel operatör eğitimleri de düzenliyoruz. Bu hizmetlerimizle operatörlerimizin her zaman yanında olmayı hedefliyoruz” açıklamalarını yaptı.

Bu bir advertorial çalışmadır

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

<strong>Bobcat, TL35.70 ile bir kez daha farkını ortaya koydu!</strong>

SONRAKİ HABER

<strong>Borusan ‘Sürdürülebilir Fayda Programı’nda desteklenecek projeler belli oldu</strong>

BENZER HABERLER
Total
0
Share