TÜRKİYE LASTİK SEKTÖRÜ LİDERİ BRİSA, SAHADAKİ BAŞARILI UYGULAMALARINDAN BİRİ OLAN FİLOFİX YOL YARDIM HİZMETİNİN ÇOK DAHA GELİŞMİŞ MOBİL VERSİYONUNU 2020’DE KULLANIMA AÇTI. YURT İÇİNDE BİR TELEFONLA 7/24 TÜRKÇE YOL YARDIM HİZMETİ ALABİLEN BRİSA MÜŞTERİLERİ ARTIK, DİJİTAL FİLO – FİLOFİX MOBİL UYGULAMASI SAYESİNDE TEK TUŞLA BU YARDIMA ULAŞABİLİYOR.
Bridgestone, Lassa ve Dayton markalarıyla Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, akıllı hizmetleriyle lastik sektöründeki mobilite dönüşümüne liderlik ediyor. Brisa daha önce hayata geçirdiği yol yardım hizmetinin mobil uygulamasını 2020’de kullanıma sundu. Filofix Dijital Filo mobil uygulaması sayesinde Brisa müşterileri, yurt içinde bir telefonla 7/24 aldıkları Türkçe yol yardım hizmetine artık Dijital Filo – Filofix mobil uygulaması üzerinden tek tuşla ulaşabiliyor.
SEKTÖRDE BİR İLK: FİLOFİX İLE 365 GÜN / 24 SAAT HİZMET
Filofix, Brisa’nın Bridgestone ve Lassa bayileri aracılığıyla tüm Türkiye sınırları dahilinde hizmet verdiği filo yol yardım hizmeti. Filofix kapsamında lastik sökme takma, lastik tamiri, lastik rotasyonu ve yeni lastik temini hizmetleri veren Brisa, Filofix ile filolara bağlı araçların seyir esnasında lastikle ilgili yaşadıkları sorunlarını acil olarak ve yerinde çözerek filo müşterilerinin operasyonlarını sorunsuz bir şekilde yürütmelerine yardımcı oluyor. Brisa Filofix mobil yol yardımı ile sektördeki bu açığa çözüm üreterek mobilitenin dönüşümüne liderlik ediyor