İnşaat ve iş makineleri sektöründe yaşanan gelişmeleri, 27 yıldır hiç ara vermeden okuyucularına aktaran Makina Market, hala ilk sayıdaki heyecanı ile yayın hayatını sürdürüyor.
Abonelik Formu
Abonelik Formu

Epiroc’un yeni nesil akıllı hidrolik kırıcıları

Epiroc, yeni nesil hidrolik kırıcıları ile güç ve ağırlık performansı sayesinde müşterilerinin işletme giderlerini önemli ölçüde azaltıyor. Epiroc’un akıllı seri hidrolik kırıcıları, mermer sektörüne özel hem dayanıklılık hem de yüksek performans vaat ediyor

 

Epiroc’un yeni nesil orta ve ağır hidrolik kırıcılarının güç /ağırlık oranı ve performansının diğer ürünlere kıyasla önemli ölçüde daha fazla olduğu belirtildi. Düşük ağırlığı ve yüksek verimi sayesinde Epiroc kırıcılar, iş makinesinden daha az hidrolik güce gereksinim duyarken azami darbe performansını koruyor. Bu durum daha küçük iş makinelerinin kullanılmasına olanak sağlayarak iş makinesi için yatırım maliyetini azaltıyor. Aynı zamanda kırıcıların hidrolik sistemden daha az güç alarak, iş makinesinden daha az yakıt almasına ve müşterilerin işletme maliyetini düşürmesini sağlıyor. Türkiye koşullarında yakıt maliyetlerinin genel işletme giderlerindeki payı göz önünde bulundurulduğunda Epiroc’un yeni nesil kırıcıları ile kullanıcılar genel işletme giderlerini önemli ölçüde azaltıyor ve Epiroc, toplam işletme maliyetinde sağlanan tasarrufa ve dayanıklılığa önem veren firmalar tarafından tercih edilen bir marka haline geliyor.

AutoControl ile performans arttı

Epiroc’un ağır seri kırıcıları, mermer başta olmak üzere inşaat sahaları ve taş ocaklarında, açık ve yer altı madenlerinde, birincil patlatmasız kaya kırma ve ikincil taş kırma işlemlerinin yanı sıra büyük güçlendirilmiş beton yapıların birincil kırma işlerinde kullanılıyor. Ağır seri kırıcılarının tamamı gelişmiş kontrol teknolojisi ile kırıcı performansı, çalışma sırasındaki darbe enerjisi ve hız arasındaki çıktı dengesini ayarlayan otomatik piston strok boyu anahtarlama sistemi olan AutoControl ile optimize edildi. Piston strok uzunluğu sistemi AutoControl çalışmalar sırasında çıkış dengesini otomatik olarak ayarlayarak performansı artırıyor.

 

HB ağır seri kırıcılar

HB ağır seri kırıcılar, Epiroc’un Almaya Essen şehrinde bulunan fabrikasında üretiliyor. 22 tondan 140 tona kadar ağırlık sınıflarındaki taşıyıcılar için tasarlanan HB serisi, servis ağırlıkları 2 ton kg ila 10 ton arasında değişen dokuz modelde pazara sunuluyor. Ağır model kırıcılarda orta segment modellerde olduğu gibi performansı arttırıp titreşimi azaltan EnergyRecovery özelliğine, bakım gereksinimini azaltan ContiLube II otomatik yağlama sistemine, kırıcı darbe mekanizmasını koruyan, gürültü ve titreşim seviyelerini azaltan VibroSlienced Plus sistemine, opsiyonel toz koruması DustProtector II’ye, aşırı yüklenmeleri önleyen dahili basınç emniyet valfi olan PowerAdapt’e sahip.

 

Akıllı Koruma Sistemi (IPS)

Ağır model hidrolik kırıcılar, ilave olarak eşsiz, dünyada bir ilk olan Akıllı Koruma Sistemi (IPS) ile hidrolik kırıcı performansını yeni bir seviyeye taşıyor. Bu sistem, Epiroc’un popüler AutoControl ve StartSelect fonksiyonlarını sorunsuz bir şekilde bir araya getiren bu tamamen otomatik sistem, her zamankinden daha basit, daha verimli ve daha ekonomik bir işlem sunuyor. IPS, hidrolik kırıcının her zaman AutoStart modunda başlatılmasını sağlıyor. Keski ile malzeme arasındaki temas basıncı arttığında ve AutoControl kısa piston strokundan uzun piston strokuna geçtiğinde, IPS otomatik olarak AutoStop moduna geçiyoe. Keski malzemeyi kırarsa, kesici otomatik olarak kapanır ve boş yanmayı önlüyor. Daha az aşınma ve daha fazla çalışma süresiyle daha basit, daha hızlı kırılma IPS, kırıcının çalışma davranışını otomatik olarak herhangi bir çalışma koşuluna uyarlayarak kırma işlemini operatör için daha da kolaylaştırıyor. Tam otomatik işlevselliği ile IPS operatör müdahalesi veya reaksiyonu gerektirmediğinden ve bu nedenle çalışma sürecinde kesinti olmadığından çalışma süresi daha yüksek. Sistem, merkezleme etkisi sayesinde kesicinin daha doğru ve belirgin şekilde daha hızlı bir şekilde konumlandırılmasına izin veriyor. Bu aynı zamanda taşıyıcı üzerindeki mekanik gerilimi ortadan kaldırıyor ve tüm aşınma bileşenlerinin ömrü uzuyor. Operatör üzerindeki fiziksel yük de en aza indiriliyor.

 

Total
0
Shares
Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ÖNCEKİ HABER

TÜRKTRAKTÖR 2020 YILINA İMZASINI ATTI

SONRAKİ HABER

TÜRK MÜTEAHHİTLER, DAĞLIK KARABAĞ'IN YENİDEN İMARINDA ROL ALMAK İSTİYOR

BENZER HABERLER
Total
0
Share